چگونه کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید

کسب و کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید ؟ راه اندازی کسب و کار اینترنتی بالاترین بهره وری را برای کسب و کار شما دارد . مشتریان شما را افزایش می دهد و سود شما را بالا می برد

سالهاست کسب و کار مربوط به خود را دارید  یا به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اید . شاید هم می خواهید یک کسب و کار اینترنتی راه  اندازی کنید .

در این راهنما در چند گام ساده می توانید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید .

وب سایت خود را طراحی کنید ، ترافیک و بازدید مناسب ایجاد کنید و صفحات اجتماعی خود را فعال نگه دارید .

دلایل زیادی وجود دارد که شما نیز مانند رقبایتان باید برای خودتان وب سایت خود را راه اندازی کنید و صفحات اجتماعی فعالی داشته باشید . مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید .مزایای وب سایت.

شما هم باید کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشید و توسط آن کسب درآمد کنید . امروز بسیاری از موفقیت ها از اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ حاصل می شود

شما هم باید معتبر باشید . وجود کسب و کار اینترنتی یعنی داشتن وب سایت و صفحات اجتماعی به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

شما توسط راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود فروش خود را بالاتر خواهید برد .

شما توسط وب سایت و صفحات اجتماعی در فهرست جستجوهای گوگل ظاهر می شود و تبدیل به یک برند اینترنتی موفق خواهید شد  .

شما از طریق راه اندازی کسب و کار اینترنتی از سراسر ایران و حتی از سرتاسر دنیا مشتری خواهید داشت و این مهم جز از طریق اینترنت حاصل نخواهد شد .

حتما آماده اید پس شروع کنیم

استراتژی خود را مشخص کنید .

قبل از شروع ابتدا باید اهداف و امکانات خود را ارزیابی کنید . شما باید کسب و کار موفقی را از طریق اینترنت داشته باشید تا می توانید مثبت فکر کنید و بهترین اهداف را برای خودتان متصور بشوید و مطابق با آن پیش بروید .

با هدف برندیینگ پیش بروید . همه چیز باید مناسب برندی معتبر باشد . نتیجه خواهید گرفت . معمولی نباشید . برای رقابت خودتان را آماده کنید .

اگر  در هزینه کردن مشکلی نداربد به دنبال ایده ال ها باشید بهترین طراح سایت را به همکاری بگیرید و بهترین سئو و دیجیتال مارکتینگ را برنامه ریزی کنید .

اگر مشکل هزینه دارید ، بهتر ساده شروع کنید ، اما به فکر ارتقاء باشید . به یک سایت ساده بسنده نکنید . اگر هدف خود را با راه اندازی یک وب سایت ساده و ایجاد چند صفحه با متون ساده و معمولی تامین شده می دانید . سخت در اشتباه هستید و هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت .

مانند هر کسب و کار دیگری ، این کار هم خاک خوری خودش را داره و اما کمی بگذرد بهترین نتایج را می تونید از کسب وکار اینترنتی خود کسب و کنید . بلکه باید کمی صبر و حوصله داشته باشید . اما پاداش خواهید گرفت . سود خوبی توی این کار هست .

 

طراح سایت حرفه ای را انتخاب کنید و سایت خود را طراحی کنید .

اگر شانس بیارید و یک طراحی سایت حرفه ای به طورتان بخورد ، همه چیز به خوبی پیش می رود .

برای طراحی سایت راه های مختلفی دارید که باید راه مناسبی را انتخاب کنید .

طراحی سایت اختصاصی می تواند در ابتدا بهترین راه به نظر است . اما اگر کار خاصی انجام نمی دهد بهتر است از سی ام اس هایی مانند وردپرس استفاده کنید . به جای طراحی سایت اختصاصی می توانید قالب اختصاصی داشته باشید .

وب سایت های اختصاصی معمولا در پشتیبانی و به روز رسانی با مشکل موجه می شود . طراحی سایت اختصاصی شما را به طراح سایت وابسته می کند و شاید این خواسته خیلی از ما ها نیست .

اگر سایت شرکتی می خواهید راه اندازی کنید می توانید مقاله ما را در این مورد مطالعه کنید . طراحی سایت شرکتی .

اما اگر سایتی مانند آگهی نامه اینترنتی می خواهید راه اندازی کنید . خوب بهتر است از طراحی اختصاصی استفاده کنیدو این بهترین راه است .

وب سایت ستون های کسب و کار اینترنتی شما است . آنرا مهم بگیرید و مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی کنید .

ما مقاله ای در مورد طراحی سایت موفق داریم ، آنرا مطالعه کنید . چگونه یک وب سایت موفق طراحی کنیم

به عنوان چند توصیه می توان به موارد زیر اشاره کنیم

مطابق با تجربه کاربری سایت خود را طراحی کنید . یعنی کاری کنید که بازدید کنندگان در آن احساس خوب و خوشایندی داشته باشند .

از رنگ ، فونت ، تصاویر مطابق برندتان و به بهترین وجه استفاده کنید .

ناوبری یا منوبندی مناسبی داشته باشید .

وب سایتی طراحی کنید که پائین ترین نرخ پرش را داشته باشد و بالاترین نرخ تبدیل

نرخ پرش چیست ؟ مقاله ما را در این مورد بررسی کنید . نحوه کاهش Bounce Rate .

نکات مهم طراحی سایت

به صورت خلاصه و فهرست وار نکات مهم در طراحی سایت را اشاره می کنیم

 

  • دامنه مناسبی را اتتخاب کنید
  • هاست مناسب تهیه کنید .
  • از CMS مناسب برای طراحی سایت خود استفاده کنید .
  • سرعت لود سایت هم برای کاربران مهم است هم باعث افزایش ربط سایت می شود
  • امنت سایت ، اهمیت آنرا آنهایی بهتر می دانند که تجربه هک سایت دارند . بدترین اتفاق برای یک برند هک سایت هست .
  • نکات و فاکتورهای سئو برای طراحی سایت را رعایت کنید .
  • رابط کاربری جذابی داشته باشید .
  •  سایت خود را بر مبنای تجربه کاربری  طراحی کنید .

محتوای سایت خود را کامل کنید .

چندین صفحه است که هر سایت باید داشته باشد .

صفحه اصلی ، آنرا طراحی به خوبی طراحی کند . این صفحه مهم ترین صفحه سایت است برای محتوا و طراحی آن وقت بگذارید . سعی کنید خلاصه مطالب مهم سایت را داخل صفحه اصلی درج کنید .

صفحه درباره ما و تماس با ما . این دو صفحه برای برند سازی مهم هستند . بازدید کنندگان دوست دارند بدانند با چه مجموعه و کسانی کار می کنند . بازدی کنندگان کنجکاو هستند محل کار شما کجاست پس اطلاعات تماس خود را هم به صورت کامل درج کنید .

صفحات مهم دیگر معرفی خدمات و محصولات می باشد . اطلاعات کاملی در مورد ویژگی ها و مزیت های خدمات و محصولات خود ایجاد کنید . به زبان ساده در مورد مزیت های خود بگوئید .

در صورتیکه می خواهید بازدید سایت شما بالا برود . یک وبلاگ در سایت خود داشته باشید . مطالب و محتوهای خواندنی و آموزش را داخل آن بگذارید .

چند نکته مهم در مورد محتوای سایت

گاهی تکمیل محتوای سایت بسیار مشکل می شود . گاهی هم دچار وسواس می شویم که بهترین متن را بنویسیم . اما یادتان باشد املا ننوشت غلط ندارد . مشتریان احتمالی شما تمرکز خود را بر روی آنچه به آنها می گویید متمرکز می کنند ، نه بر این که چقدر نویسنده مسلط هستید.

1. مختصر بنویسید  ، این فقط طراحی حداقل نیست که به خوبی از پس مخاطبان مدرن برمی آید. حداقل متن جواب می دهد . اما به اندازه کافی بنویسید . چند پارگرافی می تواند خوب باشد اما تنها یک پاراگرافی کم است .

2. شفاف باشید. به افراد احتمالی بگویید که وقتی با شما کار می کنند دقیقاً چه انتظاری می توانند داشته باشند و چرا خدمات  شما متفاوت از رقبا خواهد بود.

3- مصرف کنندگان به شرکت هایی که از واژه های بی معنی استفاده می کنند و ادعاهای پوچ می کنند اعتماد ندارند. در عوض ، بر نوشتن در مورد مهارت های واقعی و کاملا رقابتی که دارید تمرکز کنید.
4- اجازه دهید تصاویر شما بخشی از داستان را برای شما بازگو کنند. فقط مطمئن شوید که از تصاویری استفاده می کنید که مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

5. بعد از اینکه مطالب خود را نوشتید ، یک قدم به عقب برگردید و آنرا بررسی کنید .

6 – صفحات را کامل کنید . اگر صفحه ای را ایجاد کردید . باید آنرا کامل کنید ، صفحات خالی امتیاز منفی کار شماست .

7 –  برای کاربران خود بنویسید ، نه موتورهای جستجو .

8 – در مطالب خود از کلمات کلیدی استفاده کنید .

 ترافیک سایت هدفمند سایت را افزایش دهید

اگر سایت خوب و گرانی دارید . محتوای سایت هم بسیار مناسب است . اما بازدید کننده ندارد ، خوب این بدترین اتفاق هست . چون نتیجه نخواهید گرفت و دلسرد می شوید .

ما مقاله ای در مورد افزایش ترافیک سایت داریم آنرا مطالعه کنید . افزایش ترافیک سایت

ترافیک سایت باید هدفمند باشد . ما داخل سایت یک مطلب کوچک ایجاد کردیم و یک نویسند را معرفی کردیم . در ماه بیش از 6 هزار بازدید داشت اما این بازدید باعث افزایش مشتری ما نشد . خوب باید ترافیک سایت هدفمند و مطابق دیجیتال مارکتینگ و افزایش نرخ تبدیل باشد .

نرخ تبدیل یعنی درصدی از بازدید کنندگان که به ما زنگ می زنند و از ما خرید می کنند .

 

 وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بخش بسیار مهمی از کارهایی است که شما برای کسب و کار آنلاین خود انجام می دهید. به همین دلیل است:

بعد از راه اندازی کسب و کار و وب سایت خود ، مورد بعدی که می خواهید روی آن تمرکز کنید جذب مشتری است. این در حالی است که شما منابع بیشتری را برای ارجاع و راهنما متناوب می کنید ، کار زیادی را می طلبد.

موتورهای جستجو می توانند بازدید های هدفمند سایت شما را افزایش دهند .

اگر می خواهید اطلاعات کامل در مورد سئو سایت کسب کنید . مقاله ما را با عنوان  خدمات سئو  مطالعه کنید .

ما در مورد خدمات سایت نیز مقاله ای داریم خواند آن نیز مفید است . سئو سایت

بدون هیچ حاشیه باید بگویم که اگر می خواهید کسب و کار پر سودی داشته باشید بر سئو سایت خود تمرکز کنید .

هرگز به فکر این نباشید که سئو سایت را خودتان انجام بدهید . شاید فکر می کنید با خواندن چند مقاله یا دیدن چند فیلم می توانید سئو سایت خود را انجام بدهید . سئو کاری بسیار حرفه ای است و دانش آن باید به روز باشد . پس حتما از یک متخصص سئو استفاده کنید .

البته برای نوشتن مطالب و نطارت کار بد نیست وقت بگذارید و سئو را آموزش ببینید . ما آموزش مناسبی برای سئو برای شما ایجاد کرده ایم . آموزش سئو

 

 

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

وب سایت شما نقش های زیادی را بازی می کند:

کارت ویزیت دیجیتال
اقتدار ساز؛
وسیله نقلیه بازاریابی؛
سکوی فروش
بازاریاب محتوا.
اما یک چیز بسیار حیاتی وجود دارد که نمی تواند انجام دهد و این مستقیماً با مخاطبان شما گفتگو می کند و شبکه شما را رشد می دهد. به همین دلیل لازم است زمانی که وب سایت شما خوب است ، وقت خود را صرف ساخت سبکه های اجتماعی خود کنید.

در مورد اینکه کدام یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده کنید (چون راه های زیادی وجود دارد) ، در اینجا نظرات من وجود دارد:

Twitter مکان خوبی برای به اشتراک گذاشتن افکار روزانه و محتوای جالبی است که در وب پیدا کرده اید.

LinkedIn مفید است زیرا مکان دیگری است که مورد توجه کارفرمایان بالقوه قرار می گیرد ، بنابراین از به روز بودن تجربه کار و نمونه کارها اطمینان حاصل کنید.
واقعاً دشوار است که در فیس بوک مورد توجه قرار بگیرید ، مگر اینکه برای بازی پول پرداخت کنید. در عوض ، از آن برای یافتن گروه هایی استفاده کنید که می توانید برای پشتیبانی ، مراجعه و ایده پردازی به آنها مراجعه کنید.

اینستاگرام : ما دیده ایم در ایران بهترین نتیجه را می تواند از اینستاگرام ببرید . معمول شده است که شما به وسیله آن می تواند کاربر داشته باشید و حتی فروش داشته باشید . آن هم به راحتی

دپینترست : شما می توانید برای نشر تصاویر نمونه کارهای و تصاویر پروژه های خود از آن استفاده کنید .

برای کسب بهترین نتیجه متوقف نشوید

دیجیتال مارکتینگ و  را ادامه دهید . تبلیغات اینترنتی یکی از راه ها برای گرفتن بهترین نتایج است از آن غافل نشوید .

با شرکتی قرار داد ببندید که برای پشتیبانی و مشاوره به شما کمک کند .

ما در این مقاله به صورت خلاصه چند گام ساده را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما ارائه داده ایم . اما کار به این سادگی نیست و شما حتما باید از مشاوره افرار حرفه ای برای کسب نتایج بهتر استفاده کنید . یادتان باشد کار در این جا متوقف نمی شود .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید